De nieuwe arbeidsmarkt communicatiestrategie van Carinova
Carinova is een brede, vernieuwende zorgorganisatie met een sterke, lokale verankering in de regio. Carinova is met ca. 3.200 medewerkers actief in drie zorggebieden: Thuiszorg, Woonzorg en Huishoudelijke Hulp. Carinova is voornamelijk werkzaam in het verzorgingsgebied Zuidwest- en Noord Overijssel.
Arbeidsmarktcommunicatiestrategie
In 2021 heeft Carinova de keuze gemaakt de arbeidsmarktcommunicatiestrategie volledig te herzien en ook de daarbij behorende online web-omgeving te vernieuwen.
Werkenbij website
De vertaling van deze nieuwe strategie naar de organisatie en in digitale communicatiekanalen heeft onder andere geleid tot een nieuwe werkenbij website. Op 7 september 2021 is deze nieuw ontwikkelde website, inclusief het volledige actuele vacature-aanbod, live gegaan.
De frisse en moderne uitstraling die de nieuwe werkenbij website in vorm, kleur en uitstraling heeft gekregen, valt direct op. Inhoudelijk is de website opgebouwd rond diverse statements die voor medewerkers van Carinova gelden zoals: ‘ik ga vooruit’, ‘ik ontwikkel’, ‘ik onderneem’, ‘ik werk samen’, ‘ik leer’ en ‘ ik geniet’. Deze thema’s zijn samengevat in de pay-off ‘Carinova maakt mogelijk’.
In gesprek met Gerardi Koelen
Wij gingen in gesprek met Gerardi Koelen, manager recruitment, flexpool en Zusterplus, die ons vertelt over de visie van Carinova op arbeidsmarktcommunicatie en hoe de nieuwe strategie van Carinova tot stand is gekomen. Lees hier het interview met Gerardi Koelen.