SBOH
In 2022 is een traject opgestart om de merkpositionering van SBOH te herdefiniëren. Uit dat herpositioneringstraject is een aantal belangrijke uitgangspunten gekomen die van belang zijn voor de manier waarop SBOH zich presenteert naar de verschillende doelgroepen.
De bestaande website van SBOH moet op de ontwikkelde nieuwe kernwaarden en merkwaarden worden aangepast. Aangezien de huidige website qua look en feel en het onderliggende technische platform niet meer voldoet aan de moderne eisen is gekozen om de website nieuw te bouwen op een nieuw technisch platform.
Er is, onder begeleiding van Richtingmakers, een nieuw vormgevings-concept opgesteld welke nu geïmplementeerd moet worden.
Involvit is gevraagd om deze nieuwe website te ontwikkelen en na livegang te onderhouden.
Corporate website
SBOH is werkgever van ruim 3.500 artsen in opleiding (aios) en financier van 12 opleidingen in de zorg- en onderwijswereld. Naast het ondersteunen van aios en het faciliteren van opleiding zet SBOH zich in voor het promoten van extra aandacht voor maatschappelijk relevante onderwerpen zoals het artsentekort. Hiervoor heeft SBOH, in samenwerking met andere partijen en het ministerie van VWS de campagne NEXT LEVEL DOKTER ontwikkeld. Voor deze campagne mocht Involvit de website ontwikkelen. Het concept van de nieuwe website voor SBOH is ontwikkeld door Richtingmakers. Involvit heeft de nieuwe website gebouwd op basis van Umbraco en het WebCit Framework.
Campagnewebsite 'NEXT LEVEL DOKTER'
Involvit heeft in een intensief traject de website gerealiseerd voor de campagne 'NEXT LEVEL DOKTER'. Deze campagne, een initiatief van SBOH, waarvan de nieuwe campagnesite het hart is, is op 27 september afgetrapt door minister Kuipers van VWS.